ORGANIZATORZY:

  • mgr Anna Wilga
  • mgr Anna Ćwik – Piekarczyk

CELE KONKURSU:

  • popularyzacja sztuki fotografii jako formy wyrazu artystycznego i wrażliwości estetycznej,
  • stwarzanie każdemu uczniowi możliwości i warunków na osiągnięcie sukcesu,
  • promocja pozaszkolnej działalności uczniowskiej,
  • prezentacja efektów pracy uczestników konkursu.

ZASADY KONKURSU:

  1. Przystąpienie do konkursu  polega na oddaniu w terminie prac fotograficznych.
  2. Przystępując do konkursu, uczestnik akceptuje niniejsze zasady i zapewnia, że:
    • oddane prace są całkowicie jego autorstwa, zostały wykonane osobiście przez uczestnika i nie kopiują fotografii stworzonych przez inne osoby, a Rodzice wyrażają zgodę na prezentowanie prac w szkole i ich publikację na stronie internetowej szkoły,
    • nie narusza dóbr osobistych osób, które zostały na nich przedstawione oraz innych dóbr prawnie chronionych.
  3. Każdy uczestnik może zgłosić do konkursu najwyżej dwie fotografie.
  4. Każda przekazana do konkursu fotografia powinna mieć postaćodbitki, wykonanej na papierze fotograficznym, w minimalnym formacie 15cm × 20cm, naklejonej na kolorowy karton (A4 dla zdjęcia 15cm x 20cm
  5. Na odwrocie każdej pracy należy umieścić imię i nazwisko autora oraz klasę, do której uczęszcza.
  6. Prace konkursowe należy składać do Organizatorów Konkursu do 26. 04. 2019 r.
  7. Zgłoszone prace będą eksponowane na wystawie konkursowej w szkole.
  8. Wyniki konkursu zostaną podane w specjalnym komunikacie przez radiowęzeł szkolny oraz na szkolnej stronie internetowej.

TERMINARZ

  1. Ogłoszenie konkursu: 22.03.2019 r.
  2. Składanie prac do 26.04.2019 r.
  3. Ogłoszenie wyników konkursu 13. 05. 2016 r. w specjalnym komunikacie przez radiowęzeł szkolny oraz na szkolnej stronie internetowej.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany Regulaminu.
  2. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z postanowieniami Regulaminu prosimy o zgłaszanie się do Organizatorów.
Udostępnij w mediach społecznościowych: