ORGANIZATORZY:

Nauczyciele ZSME w Tarnowie

  • mgr Anna Wilga
  • mgr Anna Ćwik – Piekarczyk

TEMAT KONKURSU „WIOSENE IMPRESJE”

Tematyką zdjęć jest WIOSNA. Może to być niezapomniana ulotna chwila, oznaki wiosny – makro (zbliżenie), krajobraz, który Was zachwycił, itp.

CELE KONKURSU:

  • popularyzacja sztuki fotografii wśród uczniów jako formy wyrazu artystycznego i wrażliwości estetycznej,
  • stwarzanie każdemu uczniowi możliwości i warunków na osiągnięcie sukcesu,
  • promocja pozaszkolnej działalności uczniowskiej,
  • prezentacja efektów pracy uczestników konkursu.

ZASADY KONKURSU:

  1. Przystąpienie do konkursu polega na oddaniu w terminie prac fotograficznych.
  2. Przystępując do konkursu, uczestnik akceptuje niniejsze zasady i zapewnia, że
    • oddane prace są całkowicie jego autorstwa, zostały wykonane osobiście przez uczestnika   i nie kopiują fotografii stworzonych przez inne osoby, a Rodzice wyrażają zgodę na prezentowanie prac w szkole i ich publikację na stronie internetowej szkoły,
    • nie narusza dóbr osobistych osób, które zostały na nich przedstawione oraz innych dóbr prawnie chronionych.
  3. Każdy uczestnik może zgłosić do konkursu najwyżej dwie fotografie.
  4. Każda przekazana do konkursu fotografia powinna mieć postać odbitki, wykonanej na papierze fotograficznym, w minimalnym formacie 15cm × 20cm, naklejonej na kolorowy karton (A4 dla zdjęcia 15cm x 20cm).
  5. Na odwrocie każdej pracy należy umieścić imię i nazwisko autora oraz klasę, do której uczęszcza.
  6. Prace konkursowe  należy składać do Organizatorów Konkursu do 05. 2016 r.
  7. Zgłoszone prace będą eksponowane na wystawie konkursowej w budynku naszej szkoły. Po zakończeniu wystawy, prace będzie można odebrać od Organizatorów.
  8. Prace zostaną ocenione przez jury w składzie powołanym przez Organizatorów oraz uczniów naszej szkoły w systemie głosowania w czasie trwania wystawy konkursowej. Autorzy nie biorą udziału w głosowaniu.
  9. Autorzy trzech fotografii z najwyższą liczbą głosów, otrzymają nagrody oraz dyplomy.
  10. Organizatorzy mogą przyznać wyróżnienia, a autorzy wyróżnionych prac otrzymają dyplomy.
  11. Wyniki konkursu zostaną podane w specjalnym komunikacie przez radiowęzeł szkolny oraz na szkolnej stronie internetowej.

TERMINARZ

  1. Ogłoszenie konkursu: 5.04.2016 r.
  2. Składanie prac do 14.05.2016 r.
  3. Ogłoszenie wyników konkursu 20. 05. 2016 r. w specjalnym komunikacie przez radiowęzeł szkolny oraz na szkolnej stronie internetowej.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany Regulaminu.
  2. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z postanowieniami Regulaminu prosimy o zgłaszanie się do Organizatorów.
Udostępnij w mediach społecznościowych: