ORGANIZATORZY:
Nauczyciele ZSME w Tarnowie
- mgr Anna Wilga
- mgr Anna Ćwik – Piekarczyk
TEMAT KONKURSU „WIOSENE IMPRESJE”
Tematyką zdjęć jest WIOSNA. Może to być niezapomniana ulotna chwila, oznaki wiosny – makro (zbliżenie), krajobraz, który Was zachwycił, itp.
CELE KONKURSU:
- popularyzacja sztuki fotografii wśród uczniów jako formy wyrazu artystycznego i wrażliwości estetycznej,
- stwarzanie każdemu uczniowi możliwości i warunków na osiągnięcie sukcesu,
- promocja pozaszkolnej działalności uczniowskiej,
- prezentacja efektów pracy uczestników konkursu.
ZASADY KONKURSU:
- Przystąpienie do konkursu polega na oddaniu w terminie prac fotograficznych.
- Przystępując do konkursu, uczestnik akceptuje niniejsze zasady i zapewnia, że
- oddane prace są całkowicie jego autorstwa, zostały wykonane osobiście przez uczestnika i nie kopiują fotografii stworzonych przez inne osoby, a Rodzice wyrażają zgodę na prezentowanie prac w szkole i ich publikację na stronie internetowej szkoły,
- nie narusza dóbr osobistych osób, które zostały na nich przedstawione oraz innych dóbr prawnie chronionych.
- Każdy uczestnik może zgłosić do konkursu najwyżej dwie fotografie.
- Każda przekazana do konkursu fotografia powinna mieć postać odbitki, wykonanej na papierze fotograficznym, w minimalnym formacie 15cm × 20cm, naklejonej na kolorowy karton (A4 dla zdjęcia 15cm x 20cm).
- Na odwrocie każdej pracy należy umieścić imię i nazwisko autora oraz klasę, do której uczęszcza.
- Prace konkursowe należy składać do Organizatorów Konkursu do 05. 2016 r.
- Zgłoszone prace będą eksponowane na wystawie konkursowej w budynku naszej szkoły. Po zakończeniu wystawy, prace będzie można odebrać od Organizatorów.
- Prace zostaną ocenione przez jury w składzie powołanym przez Organizatorów oraz uczniów naszej szkoły w systemie głosowania w czasie trwania wystawy konkursowej. Autorzy nie biorą udziału w głosowaniu.
- Autorzy trzech fotografii z najwyższą liczbą głosów, otrzymają nagrody oraz dyplomy.
- Organizatorzy mogą przyznać wyróżnienia, a autorzy wyróżnionych prac otrzymają dyplomy.
- Wyniki konkursu zostaną podane w specjalnym komunikacie przez radiowęzeł szkolny oraz na szkolnej stronie internetowej.
TERMINARZ
- Ogłoszenie konkursu: 5.04.2016 r.
- Składanie prac do 14.05.2016 r.
- Ogłoszenie wyników konkursu 20. 05. 2016 r. w specjalnym komunikacie przez radiowęzeł szkolny oraz na szkolnej stronie internetowej.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany Regulaminu.
- W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z postanowieniami Regulaminu prosimy o zgłaszanie się do Organizatorów.