1. Celem konkursu jest:
    • upowszechnienie wiedzy o HIV/AIDS wśród młodzieży
    • uświadomienie ryzykownych zachowań prowadzących do zakażeń HIV
    • zmotywowanie młodzieży do poszerzania wiedzy na temat HIV/AIDS
    • umożliwienie zaprezentowania zdobytej wiedzy
    • kształtowanie empatii młodzieży wobec osób zakażonych HIV oraz chorych na AIDS
    • obalanie mitów związanych z zakażeniami HIV.
  2. Organizatorem konkursu jest Szkolny Zespół Promocji Zdrowia działający ZSME.
  3. Przedmiotem konkursu jest PREZENTACJA KOMPUTEROWA, skierowana do młodzieży, na temat dróg zakażenia HIV i sposobów zapobiegania tym zakażeniom. Tytuł prezentacji: „HIV / AIDS : FAKTY,  MITY I RZECZYWISTOŚĆ” 
  4. Prezentacja powinna być zapisana w programie Power Point. Na pierwszym slajdzie powinny znajdować się dane autora, (imię i nazwisko, klasa). Na ostatnich należy umieścić zgodę na publikacje i upowszechnianie  prezentacji na potrzeby Zespołu Promocji Zdrowia w formule : ”Wyrażam zgodę na rozpowszechnianie mojej prezentacji na zajęciach szkolnych, data i podpis… „
  5. Przystępując do konkursu, uczestnik akceptuje niniejsze zasady i zapewnia, że – oddane prace są całkowicie jego autorstwa, zostały wykonane osobiście przez uczestnika, a Rodzice wyrażają zgodę na prezentowanie tych prac w szkole.
  6. Prezentacje powinny być przesłane jury konkursowego w składzie: Anna Wojdan, Anna Ćwik- Piekarczyk, Edyta Pajor i Aleksandra Zaczkiewicz poprzez pocztę szkolną (prace należy przesłać do każdej z wyżej wymienionych nauczycielek z osobna).
  7. Prezentacja powinna składać się  z od 10  do 20 slajdów (nie licząc pierwszego i ostatniego slajdu).
  8. Konkurs trwa od 15 grudnia 2025 r. do 15 stycznia 2026 r.
  9. Laureaci konkursu zostaną powiadomieni o wyniku konkursu i ewentualnej nagrodzie przez organizatorów.
  10. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany warunków konkursu, a także możliwość ewentualnego odwołania konkursu.
  11. Najlepsze prace zostaną nagrodzone.

UWAGA!

PRACA NIE MOŻE BYĆ PLAGIATEM.

Udostępnij w mediach społecznościowych: