Wszyscy uczniowie, którzy nie mogą zalogować się do usługi Office 365 (zapomniane hasło, brak konta w usłudze, konto zablokowane) proszeni są o kontakt z Panem Marcinem Kowalskim za pomocą dziennika elektronicznego (w celu weryfikacji tożsamości).
Wygenerowane hasło będzie jednorazowe – czyli podczas pierwszego logowanie należy je zmienić!
Jednocześnie przypominam, że podczas pierwszego logowania należy również uzupełnić dodatkowe informacje (alternatywny adres email, lub odpowiedzi na pytania kontrolne) wymagane do samodzielnego resetowania hasła. Brak tych informacji uniemożliwia aktywowanie usługi samodzielnego resetowania hasła przez użytkownika.
Samodzielne resetowanie hasła: https://zsme.tarnow.pl/wp/samodzielne-resetowanie-hasla-w-usludze-office-365/
Usługa Office 365 A1 to dostęp do służbowej (szkolnej) poczty elektronicznej o rozmiarze 50GB / użytkownika, usługi OneDrive czyli dysku sieciowego w chmurze o rozmiarze 5TB / użytkownika oraz dostęp do wielu aplikacji w wersji online: Word, Excel, PowerPoint, Teams, Forms.