Organizatorzynauczyciele ZSME w Tarnowie: mgr Anna Wojdan, mgr Anna Ćwik – Piekarczyk

Temat konkursu: „rośliny w obiektywie”.

Cele konkursu:

  • popularyzacja sztuki fotografii wśród uczniów jako formy wyrazu artystycznego i wrażliwości estetycznej,
  • stwarzanie każdemu uczniowi możliwości i warunków na osiągnięcie sukcesu,
  • promocja pozaszkolnej działalności uczniowskiej,
  • zdobywanie wiadomości na temat fotografowanych roślin,
  • prezentacja efektów pracy uczestników konkursu.

Zasady konkursu:

  1. Przystąpienie do konkursu polega na oddaniu prac fotograficznych wraz z opisem roślin do końca maja 2022. Opis zdjęć powinien zawierać najistotniejsze wiadomości o fotografowanej roślinie oraz informacje dotyczące jej zastosowania.
  2.  Przystępując do konkursu, uczestnik akceptuje niniejsze zasady i zapewnia, że 
    • oddane prace są całkowicie jego autorstwa, zostały wykonane osobiście przez uczestnika   i nie kopiują fotografii stworzonych przez inne osoby, a Rodzice wyrażają zgodę na prezentowanie prac w szkole i ich publikację na stronie internetowej szkoły,
    • nie narusza dóbr osobistych osób, które zostały na nich przedstawione oraz innych dóbr prawnie chronionych.
  3. Każdy uczestnik może zgłosić do konkursu najwyżej dwie fotografie wraz z opisem rośliny i jej zastosowaniem. 
  4. Każda przekazana do konkursu fotografia powinna mieć postać odbitki, wykonanej na papierze fotograficznym, w minimalnym formacie 15cm × 20cm.      
  5. Na odwrocie każdej pracy należy umieścić imię i nazwisko autora oraz klasę, do której uczęszcza.
  6. Prace konkursowe należy składać do Organizatorów Konkursu do 30. 05. 2022 r.
  7. Zgłoszone prace będą eksponowane na wystawie konkursowej w budynku naszej szkoły. Po zakończeniu wystawy, prace będzie można odebrać od Organizatorów.

Postanowienia końcowe

  1. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany Regulaminu.
  2. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z postanowieniami Regulaminu prosimy o zgłaszanie się do Organizatorów.
Udostępnij w mediach społecznościowych: