6 czerwca 2018 roku uczniowie klasy 2TC i 2MA wraz z opiekunkami udali się na dwudniową wycieczkę do Warszawy.

Zwiedzanie Warszawy rozpoczęliśmy od wizyty na Starym Mieście, gdzie znajduje się Kolumna Zygmunta III Wazy. Tutaj spotkaliśmy się z przewodnikiem. Od razu pomaszerowaliśmy pod Zamek Królewski. Podziwialiśmy piękno budynku z zewnątrz i zwiedziliśmy część muzealną zamku. Potem powędrowaliśmy na ul. Świętojańską, gdzie mieści się Bazylika archikatedralna św. Jana Chrzciciela. Niestety nie udało nam się wejść do środka ze względu na trwający koncert. Następnie pospieszyliśmy na Rynek Starego Miasta. Po środku placu stoi pomnik Warszawskiej Syrenki.  Niebawem znaleźliśmy się przy Barbakanie. Wracając w kierunku autokaru skręciliśmy na Plac Piłsudskiego, by tam zobaczyć Grób Nieznanego Żołnierza. Akurat odbywała się zmiana warty. Po drodze do hotelu zwiedziliśmy Łazienki Królewskie a także Trakt Królewski, m.in. Aleje Ujazdowskie, zobaczyliśmy budynki ambasad, sejmu i senatu.

Drugi dzień naszego pobytu w Warszawie również był udany.  Zaczęliśmy od spaceru po Ogrodach Pałacu w Wilanowie. Następnie zwiedziliśmy Muzeum Narodowe, Muzeum Wojska Polskiego oraz Muzeum Powstania Warszawskiego, gdzie każdy z nas zobaczył i poczuł historię letnich wydarzeń 1944 roku.

To był ostatni punkt programu naszej wycieczki, wróciliśmy do autokaru i wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.

Uważamy, że wycieczka była bardzo udana. Zobaczyliśmy wiele interesujących miejsc. Panowała miła atmosfera. Zrobiliśmy sporo pamiątkowych zdjęć. Pomimo zmęczenia byliśmy zadowoleni.